söndag 25 maj 2014

Överraskad

Igår var vi och storhandlade på ICA-Maxi, jag tittade länge på en råsaftcentrifug. Har länge velat ha en, F övertalade mig att vänta med att köpa och tänka efter om och vilken jag ville köpa.
Vi passade också på att rösta i EU-valet.

Idag åkte F iväg med diverse till återvinningen. När han kommer hem ställer han ett paket på bordet och säger grattis på mors dag. Min son är utomlands och vi har aldrig firat mors dag, så man kan säga att jag blev riktigt överraskad.
Paketet innehöll en råsaftcentrifug.

Härligt är att jag kan hantera den, både köra den och plocka isär den för rengöring samt sätta ihop den igen. Det är superbra, det är inte alltid jag kan det. Många saker är inte anpassade för svaga händer.

Nu har jag provat apelsin-kiwi blandning, det blev jättegott.

Tips på juiceblandningar mottages gärna.


1 kommentar:

  1. Brukar ta alla möjliga saker från morötter rödbetor melon kivi spenat och alla bär som är ätliga

    SvaraRadera