måndag 5 november 2012

Vilken dag

Hade hellre dragit täcket över huvet och sovit bort dagen.















Dagen började bra, bytte till vinterdäck. Eftersom jag har ny bil fick jag betala för nya däck, billigt är det inte, men nu har jag vinterdäck på.

Passerar El-giganten för att köpa toner, blir påhoppad av en herre när jag parkerar på HCP-plats. Ser tydligen alldeles för frisk ut.
Inne i butiken, för lite personal. Efter väntan och ont i fötterna, det finns ju aldrig något att sitta på, så visar det sig att den tonern jag ska ha är slut. Hittar bläck till min andra skrivare och går till kassan, där är kö. Väntar, väntar och väntar, mer och mer ont. Jag kan ju pga av min RA inte stå speciellt länge utan att få ont. Inget händer. När min smärtgräns närmar sig går jag fram till kassörskan och lägger bläckpatronen framför henne och säger jag avstår idag. Det är tredje gången jag kroknar på EL-giganten pga att det inte finns tillräcklig med personal/service. http://www.inkclub.com här kommer jag att handla, billigare och ingen kö. Kan dessutom sitta på en stol när jag handlar.

Till jobbet för att packa paket och skicka iväg. Det har blivit en hel del eftersom vi har haft stängt.
Upptäckte när jag skulle börja att vår kortinlösare DIBS fortfarande har problem. Ingen kommer åt deras adminsida, dvs jag får inga pengar, jag kan inte skriva kvitton till mina kunder. Och periodvis så går det inte att betala med kort i webbutiken.

Jag är arg och sur. Bestämmer att beta av högen med beställningar och posta iväg en del i alla fall.

Stress är inte bra för mig. Gör illa mig, har ont och blir väldigt ineffektiv.

Positivt denna dagen, blir avbruten många gånger av mina underbara kunder som ringer.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar